Tuesday, May 08, 2012

Sewaktu di Kuala Lumpur

Selepas lawatan so-called-4-jam di Dubai, ianya di akhiri dengan nice dinner with Peon ... thanks Peon for belanja aku makan kat MeatCo ... I really enjoy and like the meat ... tapi since waktu tuh aku dah letih tunggu kau kaannn ... so mood nak bergambar dah tak ada hahahahaha .... Thanks for the nice dinner and taxi ride back to my hotel ....

Alhamdullilah ... aku selamat sampai ke KL untuk menziarahi bondaku yang tidak beberapa sehat. Since aku hanya balik sorang, and aku ambil cuti yang agak singkat ... so tidak ler ke mana mana sangat pun ...

Maka Terimalaaaaaahhhhhh ........

Mak ...Ibu ... Ummi ... Mommy
Bonda Saleha ... makin hari makin lemah ... ingatannya pun maka lama makin lemah ... sewaktu aku mula mula sampai ... memang dia agak lost who am I gitu ... dan there is time, aku perhatikan dia memang lost in her own world ... Semuga Allah mengampuni beliau ... Aamiin ..

KL Short Trip
Pasar Pudu ... agak sinonim dengan kehidupan aku sewaktu di Malaya ... maka pada kesemptan yang ada, aku telah pergi ke sini lagi .... kali ini just nak kena rojak dan cendul nya ... I have been tasting this food sewaktu usia aku lapan tahun lagi .... and now dah masuk 25 tahun usia ku pun masih terasa akan kesedapan cendul ni heheheheh (eh 25 tahun ada plus plus tak?  Hahahahahah)

(Peniaga ni bila tgk aku ambil gambar, siap kata, masuk FB ya bang .... siap kata lagi, Zaman skg ni, mana ada orang yang tak ada FB bang hahahahahaha)

KL Short Trip
Sibuk buat cendul ...

KL Short Trip
Penjual air Assam Boi ...

KL Short Trip
Hanya di Malaysia ... ada air assam boi ni (Alaaa kalau ada kat China ker Thailand ker .. dah tentu dia tak panggil Air Assam Boi kaannn ... )

KL Short Trip
Aku rasa seronok tengok kesibukan di pagi hari ... kepada yang duduk kat Padang Pasir will udnerstand my feeling ... kat sini tak nampak sibuk sibuk di pagi hari gitu ... ala ala tenang jer ... dan bila balik malaya nih , tengok sibuk sibuk nih, rasa terhibur lak ...

KL Short Trip
Memang seronok ... tapi aku tak explore kat dalam pasar pun ... aku just lazy lazy sambil minum cendul dan makan rojak with extra sotong gitu ...

Untitled
Iya ... inilah cendul yang aku sebut sebut kan itu ....

Untitled
Rojak with extra sotong ...

Untitled
Mee .. one of my favorite all time food ... sebenarnya aku makan macam macam mee waktu balik ari tuh .. tapi tak kan ler asyik nak ambil gambar jer kaaannn ...

Untitled
Innallillahi wainna lillahi rajiun .... dia pergi tak lama selepas aku kembali semula ke Yanbu ... jatuh dari tingkat 5 ...

Untitled
Kakak aku ada beli dalam 5 ekor kucing gitu!!!!

KL Short Trip
Firdaus ... salah seorang dari beberapa orang anak buah aku (Kiraan terkahir dah tak tau berapa orang anak buah hahahahahhahaha)

KL Short Trip
Kakak kakak ku ... bila aku dah ambil, baru aku perasan, the expression muka masing masing ... very unik!!!

Insya Allah, hujung bulan 6 ni balik lagi ... kali ni agak lama sikit ler ...

No comments:

Post a Comment