Saturday, November 22, 2008

Terima Kasih Rafei ...

Alhamdullilah, petang tadi, aku telah terima DUA parcels dari Malaysia ... iyaaaa ... DUA Parcels !!! Satu dari Rafei dan satu lagi dari MPH ONLINE ....

Seronok nya dapat parcel dari Malaysia (ini kira kali kedua ler .... kali pertama aku dapat dari anak buah aku, Anoi, dia hantar buku tabung haji isteri dan anak anak ku). Rafei telah bersusah payah untuk menghantar kepada aku buku buku yang aku cari .... dan MPH ONLINE lak, aku order buku ... harga shipping sama ngan harga buku!!! Hehehhee

Maka Terimalaaaahhhhh ..............................


Rafei telah bersusah payah menghantar kepada aku Buku buku , even Kad Selamat Hari Raya dan also dia juga telah berusaha untk menghantar baju Methanol kat aku ... Thanks a million my dear friend ... and seperti yang aku citekan dalam phone tuh ... email ajer kat aku OK ....

Buku yang aku cari cari ... sebab katanya buku ini menceritakan perjalanan hidup Rasullah SAW secara terperinci ...

CD ni aku baca review dia dalam UTUSAN ONLINE ... pass tuh aku email kat Rafei ... and waktu aku balik Malaya dulu, aku cuba cari cari CD nih .... tapi aku tak jumpa .... and thanks a lot Rafei kerana telah bersusah payah cari CD ni untuk aku ... and aku dengar , even mak dia pun suka dengar akan CD nih ....

(Acually dalam kereta aku tak ada CD player .... belum pasang lagi ... Insya Allah nanti aku beli FM Modulators ajer ler)

Buku pertama oleh Prof Muhd Kamil Ibrahim ni aku terbaca waktu aku dengar program SPM di TV1 (mula mula aku tulis MHI, tapi wife aku kata aku silap, actually it is on SPM)... aku macam terharu dengan interview SPM ngan dia ... terus aku cari buku dia di Jalan TAR ... memang OK gak aku baca buku dia ... and waktu aku ke Labuan , aku telah memberi buku tuh kat Rafei ... and now the second book keluar, Rafei telah bersusah payah order buku nih dari penulis dia and courier kan kat aku!!!

Dah nak masuk Har Haji ... baru dapat kad raya hehehhehee ... anyway .. Thanks a million ....

Inilah baju yang aku cakap tuh ... Insya Allah , esok aku akan pakai baju nih gi kerja ....

Aku juga ada order online dari MPH ... and alhamdullilah semua buku buku yang aku order telah di terima .... walaupun harga buku sama ngan harga shipping ... tapi aku rasa macam teruja lak order order thru online nih!

Kepada yang minat membaca , pasti pernah terbaca atau dah baca buku nih ... aku baru baca review dia dalam STAR ... and aku macam suka lak akan review dia ... sebab tuh ler aku order buku nih ... sedap ker tak ... itu tak tau lagi!

Buku yang banyak liputan .... tak tau ler sebab dia ni seorang Tunku ataupun memang writing dia bagus .... aku akan baca !!!

Kepada yang suka membaca BLOG , pasti atau mungkin pernah terdengar nama AWANG GONENG .... sebab teruja dengan BLOG dia, aku pun order ler buku dia ....

Siti Nur baca buku .. so aku pun macam teruja nak baca jugak hehehhehehehehe

6 comments:

  1. oh.. peminat buku rupanya abg ghazz nih.. nanti dah abis baca buku awang goneng tu, bleh lah cakap terengganu ngan kita yer..hahahha

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum abang ghazzz ittewww..

    ReplyDelete
  3. Pi;

    Skg pung dah boleh dah ... dak da hal nyer ....

    Hehehehhehee

    Walaikum mus salam en_me ...


    Abissss ... tak kan ler nak panggil Atuk gitu ... sesuwai ker???? Hahahahhaa

    ReplyDelete
  4. Rupenye buku awang goneng tu ade bukunye... lepas bace boleh tak kite nak sewe bace?
    Dengan buku riwayat rA tu. kite punye tertinggal ari tu....

    ReplyDelete
  5. salam... UW pun ada memiliki BIOGRAFI MUHAMMAD BIN ABDULLh... memang seronok dan teruja bl membacanya, w/pun berkali2 membacanya rs x puas, terasa seperti kite hidup di zaman itu. tak rugi memilikinya.

    lepah ni buleh laa cakap loghat gannu bl dah khatam buku awg goneng tuu..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:15 AM

    Hehehe. Cayala bro Ghaz!!

    Rafieee... nak kirim gak, bleh tak? Ahaks!! Baik betul Rafie ni. Memang sesuai buat menantu. Huhuhuhu.

    ReplyDelete