Sunday, November 25, 2007

Sabtu Yang Mendung Di Labuan

Hari Sabtuku yang pertama di Labuan ... aku tak ke mana mana pun .... aku subscribe CELCOM X-PAX Unlimited Broadband for RM 8 sehari .... (Tapi OK ler dia punya speed ... 460.6 kbps)

Cuaca di luar ala ala suram suram gitu ... sebab bahana musim tengkujuh masih terasa .... waktu aku kuar makan tengahhari pun cuaca tak berapa panas .... mostly aku abiskan masa dengan browsing internet, tengok CSI NY, dan baca buku (You've Got To Read This Book! .... tu dia title diakan!!!!)

Basically very relaxing .... Orang PFK call mintak tolong tengokkan dia orang punya progress measurement, aku dah buat, tapi bila nak connect to workforce portal ajer, connection slow dan hilang gitu .... Insya Allah, hari Isnin ni pepagi aku akan tengok dia orang punya request ... so Rosli , kau jangan risau .... Insya Allah aku akan tengokkan .....

Maka Terimallaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ................

(Oh ya .... Camera Canon aku masih tak ada Charger .... so mulai sekarang ni aku terpaksa pandai pandai kan diri pakai Nokia N95 phone aku punya camera)




Dua gambar ni aku ambil bila lepas ajer aku baru tidur (nap ... aku start tidur dari kul 2 petang sampai kul 4 petang gitu .... llllleeegggaaaaa) So gambar ni ala ala View from My Room gitu .... aku suka jugak duduk bilik ni .... sebab view dia terus nampak laut ..... memnag tak bosan ler ... and kalau waktu angi kuat, terasa macam di lambung ombak gitu ....


Kalau aku main computer, selalu nya aku tak pakai cermin mata ..... so ala ala view tu kabur kabur lite lite gitu .... hehehehehee .... satu masalah dengan Celcom X-Pax Unlimited package nih, slow yang teramat .... nak upload / download pun makan masa very the long long jugak ....

So agak susah nak upload gambar banyak banyak ... makan masa terlalu lama ....

So berlalu sudah satu Sabtu di Labuan .........

3 comments:

  1. Cantiknya Labuan, cantiknya Labuan..
    Nampak kabur macam cuaca hujan. Masa tu hujan ke Abang Ghazali..??

    ReplyDelete
  2. Ghaz
    lama tak jenguk sini.. dah pindah labuan ke?? Anyway.... take care..

    ReplyDelete
  3. Indera;

    Kat sini Hujan siang dan malam ... sekarang ni kan musim taufan and tengkujuh .....

    So bila nak datang ke Labuan ...???

    Xis;

    Bukan pindah ... cuma ada assignment ajer di Labuan ... base masih lagi di KL ....

    ReplyDelete