Thursday, November 22, 2007

Hujan dan Hujan Di Labuan

Hujan dan Hujan dan Hujan .... maka itulah tema kedatangan aku kali ni ke Labuan .... Semenjak aku sampai pada Hari Isnin yang lalu, hingga lah kini, pasti ada hujan yang turun .... pass tuh turun lak bukannya ala ala kejap kejap ... makan masa berjam jam gitu ....

It is all wet wet wet and wet Labuan ..... dah musim hujan, tak kan lah nak turun salji kaaannnn hehehehhe .... Tapi aku rasa waalaupun musim hujan, tapi routine atau perjalanan hidup orang orang Labuan macam biasa ajer ... cuma ramai yang datang tuh, ala ala baju bau bau hapak tak kering ler .... sebab dia orang tak guna sabun DAIA ..... so kalau tak kering, baju pun bau .... kalau dia orang guna sabun DAIA

Dan kalau dah hujan hujan nih, aku rasa aktiviti favorite apa lagi ... dah tentu ler TIIIDDURRR!!!! And yang paling bahagia mungkin pasangan pengantin baru .... TAHNIAH IZMI di atas pernikahan mu baru baru ni .... aku tak sempat pun nak pergi ..... dan yang pasti tadi waktu aku call Izmi, dia asyik tersenyum ajer .... iya laaahh ... Johor kan ala ala hujan dan banjir macam kat Labuan jugak .....

Maka Terimalaaahhhhhhh

Kalau dulu pemandangan dari balkoni bilik aku menghadap Dataran labuan .... tapi kini tidak lagi ... aku menghadap laut pulak ..... boleh tengok ombak memukul pantai ngan ganas dan kapal kapal terumbang ambing di pukul gelombang .......

Actually aku dah naik suka guna N95 phone camera aku .... iya ler , camera CANON aku , aku tak bawak battery charger, so terpaksa ler guna camera phone ajer .... tapi aku rasa OK gak ngan camera phone nih .... gambar dia masik Sharp and Clear gitu .... I LIIIKKEEE ......

(Gambar tak banyak di ambil ..... sebab sibuk .... sibuk ker????)

2 comments:

  1. Salam Abang Ghazali,
    Walaupun guna camera phone, tapi daya tarikannya masih sama membuatkan saya sentiasa ingin datang berkunjung...

    Selamat Hari Raya....
    HAJI.

    Hahahahahahha..

    ReplyDelete
  2. Indera;

    Terima kasih kerana sudi lagi datang walaupun dan berabuk dan bersarang ...

    Selamat Hari Raya Haji jugak hehehehee lagi sebulan !!!

    ReplyDelete