Thursday, July 13, 2006

Kembali ke Thar Jath ..... selepas Ber R n R .....

Maka selepas 18 hari (18 hari ker) ber R n R ..... maka kini aku telah kembali semula ke medan perjuangan ...... kini aku berada di Thar Jath .... sampai sampai ajer Thar Jath ,..... rasa sejuk sangat .... ala ala in the Spring ajer .....

Waktu R n R tempuh hari, since aku dah berseronok seronok tanpa famili kat London dan Paris, maka waktu cuti tu banyak di habiskan masa di rumah sahaja .... Iyalah ... macam mana nak kuar, Aisyah sekolah, hari Sabtu pun ada ambik klas Art .... dan Iman pun sekolah jugak .... kalau ponteng nanti ... malas ler nak baca report card Iman yg Cikgu dia tulis ala ala ATTENDANCE VERY POOR gitu .... siap kata kalau ATTENDANCE bagus , ala ala Iman boleh improve banyak gitu .... Iya ker??????

Dan kali ni, di Dubai aku telah di letakkan ala ala kat MILLINEIUM HOTEL yang ala ala very tak ada class gitu .... tapi OK gak ...

Maka Terimaaalllaaahhhhhh ......

Inilah Lobby Hotel Millenium tu .....

View Restraurant GOZO di Hotel Millinieum dari sudt meja aku ....

Bila aku tgk lemari nih, aku rasa sedih lak ... sebab teringat kat wife aku ... sebab waktu balik R n R tu, aku dah janji nak belikan dia ala ala lemari yg kat dalam bilik tidur kita orang ... tapi sebab terlalu sibuk ... tak sempat nak beli .... dan apa ke hal lak ... lemari solek jadi tempat ala ala letak pinggan mangkuk kotor nih???

Breakfast yang aku ambik .... Omellete dan buah buahan segar ....

Pelayan di Restaurant ni ... orang Nepal .... Manis ajer .....

Restraunt GOZO .... Tempat Breakfast dan Lunch

Lounge ala ala contempary concept gitu ...

Inilah ruang legar untuk ke bilik aku ...

Atrana .... dia ni dari Bali .... dah 4 bulan di Dubai ... kira baru ler tu ....

Inilah bilik tidur aku .... tapi sebab bilik ala ala tak best gitu .... aku pun ambik waktu nak balik dah hehehehehhehee .....

Ruang menulis di dalam bilik

Ruang tamu ....

Ni adalah lounge kat tingkat satu .... nampak kemas dan selesa sangat ...

Dekor kat pintu lift .... aku suka sebab nampak simple tapi kemas dan menarik ...

L0unge kat Dubai Airport ....

Malam aku sampai KRT , bulan mengambang penuh ....... suka sangat aku tgk ....

Arzneil datang ke rumah melawat aku ....

Pose istimewa Arzneil buat pembaca pembaca Blog ni .... so Hani, kalau you nanti jumpa Arzneil, just say Hi and katakan you kenal dia dari BLOG I tauuuu .....

2 comments: