Monday, April 03, 2006

Selamat Tingal Thar Jath ....

Biasalah , dalam hidup ni, mana ada yang kekal ..... so sama ler .. tak kan ler aku nak kekal tinggal di Thar Jath kan kan kan ..... Pagi tadi aku telah selamat berangkat dari Thar Jath .... ala ala very the lambat sampai gitu .... naik panik Khairul tunggu kat Airport, sebab iyaler , flight ni selalunya overbook, so memang dah ada siap orang tunggu nak ambik seat aku ..... aiiiyyyooooooo .... nasib baik ler ......

Bila kita dah lama di sini, memang rasa sedih jugak ler nak tinggalkan Thar Jath ni, walaupun ala ala tempat ni bukanlah tempat yang aku akan pick for my next vacation ker apa ker ... tapi iya ler ..... Susah ler nak karang karang ni ....

Maka terimaaallllaaaahhhhh ................ (Ni senang sikit .... hehehhehe)


Inilah pesawat yang membawa aku dan empat belas orang penumpang yang lain ke Khartoum .. perjalanan dari Thar Jath ke Khartoum memakan masa lebih kurang dua jam .... tapi sorry yaaa ,tak ada minuman maupun makanan ... apatah lagi Miss TrollyDoilly .....

Pemandangan apa yg nak tengok dari tingkap tu .... Terpaksa ler ala ala very the boring gitu dalam masa dua jam tu ....

Ku intai di celah celah jendela ..... ceewwaaahhhh!!!

Ini ajer INFLIGHT MAGAZINES yang ada ... dah hafal ...

Pemanadang langit nan biru dan bawah nan berpadang pasir ajer ....

Muhamad Ali ... kita orang punya Logistic Office ... dia ler yang selalunya akan ke Airport ambik kita orang dan hantar kita orang .... aku suka dia ni ... sebab tak banyak cakap .....

Inilah perkampungan di Thar Jath .... yang aku tinggalkan ... Aiiyyooooooo perempuan yang mengandung tu tak ada kena mengena samada ngan yang masih hidup atau mati taauuuu!!!!!!
Bila tengok dia orang ambik air ni, teringat zaman aku kanak kanak tinggal di setinggan Kampung Pandan .... bertaur menunggu giliran untuk ambik air ...... aaaaiiiyyyooooooo very the syahdu onessss ....

Aiiikkkkkkk ... Kamal sibuk nak enter frame jugak ...... hehhehehehee ala ala very very belnding well gitu!!!!

Tiada kenal erti susah .... SENYUMAN adalah penghibur diri .....

Satu keluarga kuar menyambut kedatang kita orang ... kita orang ni ala ala membawa missi ONE HEART UNLIMITED LOVES gitu .......

Ooooopppsssss sampai Khartoum terus lupa kesusahan di Thar Jath .... siap singgah Amwad lagi sebab very the lapar ..... Sup Amwad Special .... (Mana pergi mission ONE HEART UNLIMITED LOVES?????)

Order sudah tibaaaaaa .......

My favorite of all .... salad dia ... simple yet fresh .... Asrul jgn kecur liur ....

Seperti biasa aku punya main course ..... Lamb with Rice .... aaiiiyyyyoooooooo boleh habis ker sorang ni??? Jangan di tanyaaaaa .....

No comments:

Post a Comment