Thursday, September 22, 2005

Selamat Tinggal ....



































Mengucapkan Selamat Tinggal adalah sesuatu yang paling sukar untuk di lakukan ... yang meninggal dan yang kena tinggal ...

18 September 2005, lebih kurang jam 4:15 pm , tibalah saatnya aku untuk mengucapkan SELAMAT TINGGAL buat ISTERI ku yg Tercinta serta Aisyah Syafiqah dan Nurl Iman , anak anak ku yang amat ku sayangi .... Aku terpaksa untuk kembali bertugas di perantauan ... meninggalkan orang yang tersayang di Kuala Lumpur ...

Aku terpaksa pergi untuk selama 60 hari ... dan akan kembali semula ke Malaysia bagi tempuh R n R selama 18 hari ....

Memang lah bekerja di luar negara agak menyeronokkan dengan mendapat imbuhan yang lumayan dan dapat merasai menaiki pesawat di Business Class ... Satu kemudahan atau pengalaman yang sukar untuk di lupai .... Dgn bekerja di luar negara jugak aku dapat peluang untuk melangkah lebih jauh di dalam perjalanan ku .....

Tetapi .....

Aku amat merindui anak-anak dan isteri ku ... Mereka adalah penyeri dan pelengkap hidupku!

Ya Allah ... Tabahkan hati ku dan muga aku akan terus tabah menghadapinya ....

No comments:

Post a Comment